Registrace
Pokud už jste u naší firmy někdy v minulosti nakupovali (telefonicky, emailem anebo faxem), ověřte si prosím před prvním nákupem na webu zde nebo telefonicky na čísle: 226 216 500, zda-li již u nás nemáte založenou zákaznickou kartu. Tím se vaše registrace výrazně zjednoduší a bude vám pouze zaslán přístupový email k potvrzení registrace a otevření přístupu přes webové stránky. Pro ověření budete potřebovat název firmy, u fyzických osob jméno, IČO, jméno kontaktní osoby a e-mailovou adresu.
Pokud již máte vytvořenou registraci s přístupem, můžete se přihlásit zde.
Pokud u naší firmy nakupujete poprvé, můžete se registrovat zde.
Stav objednávky
Stav objednávky zjistíte v seznamu objednávek pod vlastním účtem.
Doručení zboží – kdy?
Vybrané typy náramků jsou skladem k dodání do 48 hod. od potvrzení objednávky. Možnost odeslání v den objednávky s dodáním do 24 hod. Zboží, které není skladem k dodání od 2 – 6 týdnů. Náramky s potiskem k dodání 5 – 10 pracovních dní od schválení náhledu. Termín dodání Vám vždy sdělíme obratem.
Vyzvednutí zboží osobně
Samozřejmě, zboží si také můžete vyzvednout osobně u nás v kanceláři. Osobní odběr je možný po objednání na adrese: IDSYS, s.r.o. odštěpný závod, Rostovská 260/2b, 101 00 Praha 10-Vršovice.
Objednávka osobně
Objednávat můžete v eshopu na těchto webových stránkách viz. Jak nakupovat, telefonicky na tel: 226 216 500, e-mailem: info@id21.cz nebo faxem: 226 216 501. Objednávka musí obsahovat: typ, barvu, počet náramků, údaje a dodací adresu odběratele, kontaktní osobu, požadovaný termín a způsob dodání. Objednávku Vám vždy obratem potvrdíme.
Potisk náramků – jak objednat?
Pomocí eshopu můžete pohodlně zadat objednávku potisku nebo nám zašlete emailem Váš grafický návrh na adresu: eshop@idsys.cz a my Vám obratem zašleme grafický náhled ke schválení. V případě korekcí nám zašlete Vaše připomínky. Teprve po odsouhlasení grafického náhledu může být Vaše objednávka realizována.
Platba kartou
Jakmile objednávku odešlete, budete přesměrováni na zabezpečené webové stránky České spořitelny, která vás vyzve k zadání údajů o kartě: je to číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty, a CVV2/CVC2 (poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku vaší karty). Pokud máte kartu zabezpečenou pro platby přes internet, budete ještě vyzváni k zadání hesla.
Tyto informace zadáváte přímo do platební stránky zpracovatelské banky, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace. Tím nám vydá pokyn k vyřízení objednávky. Tím je odstraněna možnost zneužití vaší platební karty obchodníkem (tj. námi). Vaše data jsou při přenosu po internetu chráněna vysokým stupněm kryptování a nejsou volně přístupná.
O výsledku transakce budete informováni e-mailem.
Výměna zboží
V případě výměny zboží na základě uznané reklamace hradí prodávající výdaje na dopravu zboží kupujícímu.
Při oprávněné reklamaci vyměníme výrobek za nový:
a) V případě, že je zboží skladem - do 24 hodin.
b) V ostatních případech do 10 pracovních dní.
Není skladem – kdy bude dostupné?
U daného produktu se vám po označení barvy produktu vždy zobrazí aktuální dostupnost v poli Dostupnost. Vložením do košíku se vždy znovu ověřuje, zdali je vybrané množství aktuálně dostupné. V případě překročení množství skladem dostupného zboží se vám zobrazí nejbližší termín, kdy bude zboží dostupné, nebo momentálně dostupné jiné barvy, či příbuzné produkty v daném množství.
V případě potisku náramků se vždy termín dodání prodlužuje o výrobní čas, viz. termíny dodání
Vybrané produkty nelze objednat přes webové stránky, můžete ale využít formulář Poptávka a po odeslání budete nejpozději do 24 hod. kontaktováni naším obchodním zástupcem.
Jak reklamovat zásilku
Na veškeré zboží odebrané dle objednávky je poskytnuta záruka kvality. Případné reklamace se řídí dle Všeobecných obchodních podmínek. Volejte našeho pracovníka, se kterým jste objednávku vyřizovali.
POZOR! Identifikační náramky vyrobené na zakázku - s originálním komerčním potiskem nebo jinou specifickou úpravou - není možné vrátit nebo vyměnit!